صندوق قرض‌الحسنه فرهنگیان نجف آباد

صدور کارت شتاب روی حساب‌های صندوق

به لطف خداوند متعال و به پاس قدردانی از همیاری و همراهی شما فرهنگیان گرامی و سایر مشتریان محترم و در راستای گسترش خدمات الکترونیک، با تلاش زیاد و علیرغم مشکلات فراوان موفق به ارائه سرویس شتاب با همکاری بانک ملی ایران شدیم.

متقاضیان استفاده از سرویس شتاب با مراجعه به صندوق و تکمیل فرم درخواست پس از صدور کارت شتاب، می توانند از این سرویس استفاده کنند.

 

در این رابطه حتماً به نکات زیر توجه نمایید:

۱- بلافاصله پس از صدور کارت، حداقل خدمات آن فعال می‌شود.

۲- پس از حداکثر سه روز کاری و با تأیید کارت به وسیله سامانه مانا که مبتنی بر تطبیق کد ملی، شماره همراه، نام  ونام خانوادگی و تاریخ تولد صاحب کارت است، سقف خدمات و امکانات کارت(مطابق جدول زیر) کامل می‌شود.

۳- در نسخه جدید همراه صندوق که می‌‌توانید از کافه بازار دانلود یا به روز رسانی کنید و اینترنت بانک ، بخشی جدید با عنوان خدمات کارت اضافه شده است. در این قسمت می‌توانید از سرویس کارت به کارت نیز استفاده کنید.

۴- رمز دوم پویا بلافاصله پس از صدور کارت فعال است. برای تغییر رمز اول نیز باید به خودپردازهای بانک ملی مراجعه کنید.

۵-کارت صادره، متعلق به کسی است که نام وی روی آن درج شده است و تمامی تبعات و مسئولیت استفاده از کارت به عهده مالک آن می‌باشد.

۶- در صورت مفقود شدن کارت، می‌توانید با مراجعه به همراه بانک نسبت به ابطال آن اقدام و برای دریافت کارت المثنی به صندوق مراجعه نمایید.

۷- هنگام مراجعه برای درخواست صدور کارت، جهت ثبت و تطبیق مشخصات شما،ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه الزامی است. شماره همراه ثبت شده در سیستم صندوق باید به نام صاحب حساب باشد، در غیر این صورت کارت صادره به وسیله سامانه مانا تأیید نمی‌شود.

۸- هنگام صدور کارت، هزینه آن(۹ هزار تومان) از حساب شما کسر می‌شود. بنابراین قبل از درخواست، موجودی حساب خود را کنترل و در صورت لزوم تکمیل کنید.

۹- در حال حاضر با توجه به تعداد زیاد درخواست‌ها، امکان صادر کردن فوری کارت وجود ندارد. لذا خواهشمند است پس از تکمیل فرم درخواست و تحویل به متصدی مربوطه و تا زمان دریافت پیامکی مبنی بر صادر شدن کارت که حاوی شماره و رمز کارت می باشد منتظر بمانید(پیامک مذکور را تا زمان تحویل گرفتن کارت، پاک نکنید).

۱۰- در پایان لازم به توضیح است که مسئولین صندوق تمامی تلاش خود را می‌کنند تا این سرویس پایدار و بدون اشکال باشد. اما مسئولیت اشکالاتی که از ناحیه ارائه‌دهنده سرویس و یا قطع شدن احتمالی اینترنت باشد به عهده صندوق نیست.

جدول تراکنش‌های مجاز کارت شتاب

ایمیل شما محرمانه است و به هیچ وجه منتشر نخواهد شد
در صورت تمایل برای دریافت پاسخ ،شماره همراه خود را ثبت نمایید

Views: 56

پیمایش به بالا